Sommar kvällar/nätter

Jag ÄLSKAR sommar kvällarna/nätterna, av många olika anledningar, här är några exempel:
- Dom är varma och ljusa, till skillnad från vinter kvällarna/nätterna!
- Det är en speciell känsla att gå ute under en sommarnatt!
- Alla djur och all växtlighet ser så speciell ut i nattens sken
- Solnedgångarna är helt underbara! Speciellt om man är vid havet!
- När man är utomlands och går ut och äter, shoppar osv under en kväll, det är den bästa tiden!
- Det är helt underbart mysigt och romantiskt

Så vad gör jag då under dom här underbara sommarnätterna...? Jo, jag ligger inne och kollar på tv xD bra där!
Jag tycker inte det är särskilt mysigt att vara ute själv under kvällen/natten, och eftersom jag just nu är själv ute på landet så är det ju inte så värst kul att kanske gå promenader eller liknande!
I Mallorca var vi ute på kvällarna :) då gick vi till en bar halv 2 på natten x) samma kväll vi kom dit, det var mysigt :)
Men jag har det underbart med min tv i alla fall! Det går bra program väääldigt länge på natten :) Igår såg jag scrubs, 2½ men, numbers och CSI :) mysigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0