Somnade i solen

Imorse vaknade jag kvart i nio, ja jag vet, det är tidigt. Men vi skulle ut på sjön med båten :) Det är dom tillfällerna som jag går upp tidigt på sommaren (och om jag ska jobba förstås)! Väl ute på en mysig ö (samma som vi var på i lördags) så somnade jag.. jag var alltså för trött x) det var skönt! Men när jag sen kom hem efter flera timmar i solen, så märker jag att jag har bränt baksidan av låren.. och halva ansiktet eftersom att jag låg på sidan med ansiktet... jätte kul! not..
Men jag tror inte att det blir några problem, jag har min after sun, och alla krämer som är till för att förebygga mina eksem, så om jag mixar dom så kommer jag nog inte flagna av min bränna :) det är åtminstone det jag hoppas på i alla fall :)
För en stund sen tog jag lite ego bilder ;) får se sen på datan hemma i stan om dom blev nå bra, isf lägger jag upp någon här :)

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0