.

fram med mobilen och håll in knappen och bara stanna på ett namn.

Amelie
Har du kramat honom/henne:
ja
Har du sett personen full: nej xD
Är personen äldre än du: nej

Blond Niklas
Är personen vacker: haha nej xD (inget illa menat, men jag skulle aldrig beskriva honom så)
Minne med personen: ja, några finns det :)
Har du hans/hennes msn: jupp!
Har du kramat personen : ja, det har jag

Matthew Martin
Var träffades ni första gången: I Scotland
Är personen viktig för dig: ja, otroligt viktig
Sista bokstaven i personens namn: för eller efternamn? ähh, vi tar smeknamnet Matt :) då blir de t

Stefan O
Flicka eller Pojke: pojke
Älskar du honom/henne: nej, verkligen inte, har inte träffat människan och knappt pratat med honom på 3 år
Har du pratat med personen i telefon: japp

Eloy
Hur länge har ni känt varann: Ungefär 1 år, om typ några veckor
Har du kysst honom/henne: nej,
Kan du berätta hemligheter för personen: ja det kan jag

Jokke
Är ni släkt: nope
Känner du honom/henne bra: jadå, det gör jag :)

Karina R
Har du sänt personen ett sms: ja, men inte på länge
Är det en tjej: ja
Går personen i samma skola: ja, eller asså vi har ju slutat den skolan nu..

Kristoffer B.J.
Är hon/han vacker: haha nope
Känner du honom/henne bra: nej, inte direkt
Är han/hon upptagen: ja, fick veta de för någon vecka sen, har dock ingen aning om vem tjejen är

Philip O
Hur gammal:
16 år :)
Bor: enskede
Hatar du personen: nej, verkligen inte

Tommy <3
Har du besökt personen: ja :)
Är han/hon trevlig: han är underbar!
Vad börjar hans/hennes namn me: T
Har du pussat personen: ja, det har jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0