Konsum!

Nu har jag kommit hem från jobbet och hunnit ta det lugnt ett litet tag. Började klockan 9 och fick då direkt gå till kassan och stå och titta på hur en tjej gjorde medans hon förklarade allt. Efter bara några kunder så fick jag sätta mig ner och försöka själv. Det var rätt enkelt. Det som är de svåra är att komma ihåg alla PLU koder, men det hjälpte hon mig med! Jag känner att det är MYCKET ROLIGARE att sitta i kassan än att plocka varor. När man plockar varor är man liksom mer ensam, men när man sitter i kassan, då har man kontakt med alla kunder och oftast någon annan som sitter i kassan. Riktigt trevligt faktiskt :) Nu kan jag lugnt tänka mig att jobba kvar!
Nu ska jag alldeles strax ta mig något att äta. vet inte riktigt om de finns någon mat, så de får kanske bli ett äpple och en macka :)
Bloggar lite senare igen :) puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0