snart midsommar

idag ska jag, tommy och hannes åka till tommys land :) hans föräldrar är redan där och hans brorsa och hans brorsas kompisar åker ut lite senare, men eftersom vi ska dra på bio ikväll så åker vi ut vid typ 12 :) vi ska se the mist tror jag :) det ska bli najs! under dagen har jag bara latat mig.. och duschat och badat i tommy jacuzzi :D ! yaay!
Btw, mina nya björn borg trosor såg jätte stora ut jämfört med dom andra, så jag tror att jag ska lämna tillbaka dom idag, men jag är inte riktigt säker.. liksom, de är bomull, så dom kanske krymper.. jaja skit samma, pallar inte bry mig om det just nu!
ha en bra helg utan mig! skriver kanske ett inlägg innan vi drar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0