.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? Nej

2. Är du lycklig? Ja

3. Är du uttråkad? njaa, lite

4. Är du ledsen? nej

5. Är du italienare? nej xD

6. Är du cooling? jupp, alltid ;)

7. Är du från irland? haha nej

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja

2. Har du någon gång blivit sårad? ja

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja?

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja :)

6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja :P

7. Är du kär: Ja

8. Vill du gifta dej när du blir stor: Förmodligen, om jag hittar någon att göra det med


TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? Bilddagboken

2. Hår eller ögon? både och! :D

3. Katter eller hundar? Hundar

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner

5. Tv eller internet? internet tror jag, men helst båda (a)

6. Coca-Cola eller Pepsi? COCA COLA SÅKLART!

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll :)

8. Pengar eller lycka? helt klart lycka

9. Dag eller natt? Jag föredrar natten

10. Msn eller mobil? min älskade mobil!


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? ja

2. Brutit ett ben i kroppen? nej

3. Gjort nåt du ångrar? ja, det har väl alla?

4. Hoppat Bungee Jump? nej, tror inte jag kommer våga de heller

5. Ljugit för någon du tycker om? ja, tyvärr

6. Ätit en hel tårta? nej, så tjock är jag inte! xD

7. Gjort bort dig offentligt? ja, haha

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? jo, de har väl hänt ett antal gånger..

9. Gråtit när ett husdjur dog? nja, när farmors hund gjorde det =/

10. Velat försvinna? måååånga gånger


SENASTE

1. Telefonsamtalet du ringde? Till sötnosen sofia

2. Telefonsamtalet du fick?

3. Personen du var med? hade sällskap med philip hem, så det blir honom :)

4.Roligaste grejen som hänt? att när philip sa att en hund va en levande golvmopp svarade hundägaren "japp, de är bara att stoppa in en pinne i arslet och börja använda!" xD

5. Personen du smsade? Tommy tror jag :)

6. Du skrev till på myspace? har inte myspace

7. Du kommenterade? kommer inte ihåg xD

8. Natten med? Tommy :) (om man inte räknar inatt själv?)

9. Du kramade? Philip "hejdå"
10. Du kysste? Älskling Tommy :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0