klänning

oj oj oj.. 3 månader sen jag skrev sist.. är väl lite för länge antar jag, men jag har inte haft tid eller ork att göra det!
´
Den här dagen har varit speciell, men rätt bra faktiskt.
När jag vaknade hade jag sjukt mycket huvudvärk, samma sak igår, så därför var jag inte i skolan igår. Men eftersom vi hade idrott idag; simning, så var jag ju tvungen. Annars skulle min idiot till gympalärare dampat sönder på mig och sänkt mitt betyg. Av någon rolig anledning tror hon att alla elever hon har ska bli idrottsproffs -.-
Men men, när jag hade simmat mådde jag MYCKET mycket bättre, så jag bestämde mig för att stanna den sista lektionen också.
Efter skolan åkte jag till stan med Sofia :) Skulle köpa ett par mjukisbyxor, men jag hittade inga =/
Däremot hittade jag en underbar klänning och en tjocktröja, vet inte om jag kanske ska önska mig dom i present, fyller ju år om 2 veckor..

image17
Så här såg klänningen ut :) är den värd 599 kr?

Jag och Sofia hittade även "vårat" fik, tror de var på brogatan eller vad den där gatan nu heter, den går ner från hötorget förbi pub, black moon och alla dom där andra butikerna. Det var riktigt mysigt där faktiskt :)

När jag kom hem blev de middag och sen direkt iväg till skolan på utvecklingssamtal. Trodde inte alls de skulle gå särskilt bra, men gud va glad jag blev av allt jag fick höra!
Min mentor sa att jag var en av dom bästa eleverna han någonsin hade haft, och att jag borde få mer dredit för de jag gör ! Min musiklärare påpekade att jag var ett typiskt MVG barn. Jag mådde betydligt bättre när jag gick därifrån än när jag gick dit. Jag hade gjort fler än mig själv stolta (a)

Under kvällen skulle jag väl plugga, men jag fick tillbaka en del av huvudvärken, så jag orkade inte göra ett piss. Tränade på låten som jag ska sjunga på intagningsprovet istället, "I wanna dance with somebody" av Whitney Houston.

Jag vill bara säga tack till en vän som jag börjar ta upp kontakten med igen, jag har saknat dig och hur du var förut, och nu har jag märkt att du är du igen :) Johanna, tack för att du finns!


image19

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint, lägg upp den på mystajl.se !

2008-03-29 @ 19:16:18
URL: http://mystajl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0