...

Namn: Malin
Piercingar: i öronen
Tatueringar: nej, inga ännu
Längd: 165 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: japp :) min underbara pojkvän
Önskar du att du bodde någon annanstans: nja, vart i så fall?
Tänker du på självmord: nej, verkligen inte
Tycker andra att du är attraktiv: I think so :)
Dricker du: nej
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: Gucci - Envy me
Vad är du rädd för: spindlar
Gillar du att tvätta: ehm, gör någon det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: ofc

SENASTE..
Film du hyrde: typ "Good luck Chuck" och "På smällen"
Låten du lyssnade på: Papa Roach - Scars
Låten du hade på hjärnan: En låt som min kompis har gjort :)
Personen du ringde: Pappa x)
Tv program du tittade på: VÄNNER!
Personen du tänkte på: Min älskade pojkvän :)

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: både och, men mer för tror jag
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Teenage smoking: emot
Att använda droger: emot.
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot

FAVORIT..
Mat: tacos x)
Låt: finns så många.. men jag gillar apologize för tilfället
Sak att göra: beror alldeles på :)
Sport: Simning
Dryck: Coca Cola eller Sprite
Kläder: Hotpants och jeans
Film: pirates of the caribbean, dirty dancing och pretty woman

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: ja
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nja, gå emellan 2 personer i slagsmål, men de är inte samma sak..
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: Beror på hur seriöst man räknar
Gånger ditt hjärta brustit: flera gånger...
Hjärtan brustit på grund av dej: ett par gånger
Tjejer du kysst: haha två kompis på skämt i sexan typ..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hm, ingen aning om de ens har varit de x)
Ärr du har på kroppen: Har ett stort på benet, o sen tusen små xD


Ska bli skoj: sommaren, thailand och mallorca om de blir av!
Ska inte bli skoj: om jag itne kommer in på mina gymnasieval som jag helst vill!
Sparar till: sparar vad..? pengar? isf till mallorca och thailand
Väntar på: hm.. alla resor?
Pålägg som gäller: skinka!
Dagens dryck: juice, mjölk

SENASTE..
Bok du läste: Läser just nu "the famous fine -
Personen du fick mail av: Om man räknar bort alltspam så är de väl från simningen/Jocke på Gotland
Personen du fick brev av: Rytmus ^^
Personen du fick sms av: älsklingen Tommy :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag, hemma hos farmor :)
Saken du köpte: en ny väska och ett par skor till balen!
Vad har du gjort idag: Varit i skolan, varit hos tommy, varit hos farmor & gått ut med hennes hundar.
Var det kul: Ja, de mesta :)
Hur tidigt stiger du upp: beror på, men om de är skola typ 07.15 kanske.. annars efter 12 x)
Gillar du att slåss: nej, verkligen inte!
Vad ska du göra ikväll: bara sitta vid datan oprata och planera med dom i mallorca
Är du seriös: med vad?
Vad är du allergisk mot: marsvin, hästar, katter och typ ahlgrens bilar..
Var har du ont: typ lite i ryggen, men det är ingen fara!
Använder du hårspray: ibland, dock inte ofta!
Kan du stå på händer: nja, om jag värmer upp rejält och jag får lite hjälp (a) var länge sen jag gjorde det!
Favorit serie: VÄNNER, Ugly Betty, 7th Heaven

Kommentarer
Postat av: En gammal vän

Tycker andra att du är attraktiv: I think so :)

Malin jag tycker om dig, vi är bra vänner. men du måste förstå att du inte är säskilt snygg. "snygghet" är inte vem som klär av sig mest utan vem som är snyggast i sig själv, utan att visa mest hud.



Förlåt men du måste förstå det någon gång.

2008-05-20 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0