.

Har skrivit rätt mycket på mitt SO arbete nu, men jag är verkligen inte klar -.- så jävla jobbigt! Önskar bara att jag kunde få en vecka till på mig! Jag var ju ledig i fredags eftersom vi skulle spela Romeo&Julia, och igår blev jag ju sjuk, så jag har missat 2 lektioner, och flera har gått bort innan på grund av att Stefan inte var där.. så.. ja vad ska man säga.. JAG VILL HA MER TID! Ska fråga Stefan imorrn om jag kan få skicka in den till honom på fredag istället, för i så fall får jag ju eftermiddagen på mig imorrn :) slutar redan kvart över 1, så det borde bli bra!!!

Under dagen har jag mest slappat framför TV:n, men jag har också tagit reda på hur mycket min blogg är värd xD Lite knäppt kanske, men jag såg att en annan bloggare hade gjort de, så då testade jag också :) Högst upp i vänstra hörnet står mitt bloggvärde ! NAJS! Men men, nu ska jag fortsätta skrivandet!
Have a nice evening, jag kanske skriver lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0