fredag kväll..

Nu sitter jag här på landet en fredag kväll och inte gör något särskilt alls! Jag har kollat på två filmer under dagen, det blev på smällen och bourne identity. Dom var bra :) Har nu under kvällen försökt ändra om lite i bloggen, fick lite tips på kenzas blogg och av min kära vän cecilia :) så nu ha rjag börjat göra den mer personlig. Dock vet jag inte hur man gör allt, så de lär ta ett bra tag innan jag får till allt som jag vill ha det! Fick svar på ett sms från jokke idag :) så jag ringde upp honom. Pratade med honom ett tag och fick veta att han har stukat foten och att joel har sytt i sitt huvud.. allt under typ 3 dagar på lajv. Snacka om att de kan vara farligt att vara där.. jag skulle aldrig vilja! Fick även chansen att prata pyttelite med min pojkvän :) det var underbart att höra hans röst! saknar honom :) men han är snart hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Bloggdesign till utlottning! Kolla in min blogg för att se hur du kan bli den lyckliga ägaren till den! :)

2008-05-02 @ 23:35:10
URL: http://sussie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0