gitarr

För en stund sen kom mormor hit :) hon frågade om jag hade spelat gitarr eller piano på länge, och då visade jag henne 5 låtar på gitarren :) hon tyckte de lät bra x) fast jag kan fortfarande inte dra uppåt eller vad man ska säga xD
Nu övertalade pappa henne att stanna på mat, så jag ska laga lite tortilini (stavning?) till oss :)

Ska inte gå på simningen ikväll.. har ont i halsen och känner mig hängig.. och jag mste plugga och träna repliker.. så simningen får vänta! Även fast de är typ nästsista gången...

Ikväll blir de plugg, städa, träna repliker och kanske lite tv :) förmodligen så tänkte jag tvinga tommy att prata i telefon med mig en liten stund också :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0