no-prov, musikal och extra syslöjd..

Idag hade jag ont i halsen när jag vaknade och de smådunkade i huvudet.. men eftersom vi skulle ha extra syslöjd och NO prov så tänkte jag att de var bäst att gå :)
Kurre babblade bort hela första lektionen, inget ovanligt alls!
Sen hade vi NO prov i klassrummet och det gick faktiskt riktigt bra! Tror faktiskt helt ärligt på ett starkt vg eller ett mvg! :D Hoppas de blir mvg ;) efter provet skrev jag på mitt SO arbete, har typ inte ens gjort hälften, och den ska typ redan va inlämnad.. inte så jävla bra kanske, men när jag pratade med Stefan så sa han att det är helt okej och att det inte var några problem :) så jag får väl lite på honom! På vår vanliga SO lektion skulle vi se elevens val musikal, typ "annie". Jag fattade typ seriöst ingenting av den.. förstod typ nångång i mitten vem som var Annie.. Det var mycket musik i den, haha kändes som typ mer musik än handling! xD de var i o för sig inga problem, för jag älskar musik! Tyckte dock att det var lite synd att dom pratade så tyst.. man hörde typ bara hälften : /  men men..
Efter de skulle vi ha extra syslöjd och jag gick dit och skrev klart min redovisning för den där sjalen.. men de jag egentligen skulle göra var att fixa öljetterna på korsetten.. men Maylis bestämde sig för att inte komma tydligen? Jag satt där i 40 minuter, sen orkade jag inte stanna längre, jag har fan annat för mig! Får väl dra dit under repetitionerna och göra klart det, så att jag får mitt mvg ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0