torsdag :)

Idag när jag vaknade hade jag fortfarande feber, så jag somnade om och sov nån timme extra, sedan gick jag upp, fixade mig och gick till skolan. Behövde de eftersom att vi skulle ha matte nationella muntligt och jag behövde träna lite på pjäsen.
När jag kom till skolan så kände jag mig helt yr och kokhet och de kändes som att jag skulle svimma, men det gjorde jag inte (som tur var!).
Visade mig på syslöjden och fick veta hur jag ska göra med min öljetter och jag skulle komma git igen på måndag :) och det är väl bra antar jag :) Pratade även med Stefan som sa att jag skulle skriva klart mitt arbete i lugn och ro och lämna det till honom på måndag :) tack stefan!

Efter skolan hände ju en mindre rolig grej, men jag tänker inte berätta allt här, det blev bara ett stort missförstånd och det var jävligt dumt! och eftersom det inte hände något så gick ju allt bra, antar jag
Åtminstone så löser allt sig!

Hade simning nu på kvällen, sista för den här terminen, har fan inte visat mig där på hur många veckor som helst.. har varit på teater, pluggat, varit sjuk och flera andra saker! Men men, kanske ska ändra lite grann på det :) får väl se hur det blir till hösten!

Ikväll ska jag bara lata mig, för jag är helt slut och har huvudvärk, ska nog försöka sova tidigt och kanske titta på något roligt tv-program ett tag ;)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0