want to know?

data eller tv: data

vanligaste färgen på dina kläder: svart x)

jeans eller mjukisar: beror på när :)

tränar: typ inte.. ibland nån gruppträning.. borde bli bättre på sånt där!

höger eller vänsterhänt: högerhänt

humör just nu: rätt chill
kläder just nu: gråa mjukisbyxor, grönt linne, en ful fleece tröja och tofflor (ja, man får se ut som en galning om man är på landet)

hur många kuddar sover du med: har typ 3 st i sängen, men jag sover bara på 1
morgon eller nattmänniska: natt, helt klart!
sparare eller slösare: jag sparar alltid pengar, så jag är en sparare
bästa film: typ dirty dancing, pirates of the caribbean
bästa serien: 2½ men!

har du några homosexuella/bisexuella vänner: nja, tror inte det

hur många barn vill du ha när du blir stor: eeh, jag planerar inte sånt, the time will tell!

bio eller promenad: bio

är du kittlig: haha jaa
stjärntecken: vädur
rädd för insekter: hatar spindlar och är inte vän med pissmyror, så ja, jag är väl rädd för dom

äckligaste insekten: spindlar, helt klart!
bästa bok: en bok som jag läste när jag var liten var jävligt bra, den hette "boken om morfar prosten". annars blir de väl typ Camilla Läckbergs kriminal romaner

vad vill du jobba som?: Helst av allt skulle jag väl vilja sjunga, eller modell. Men om inte kan jag tänka mig något inom Juridik, kanske domare eller jurist.. eller polis! Kock skulle också vara coolt, men då skulle jag nog gå upp i vikt! xD
chips, morötter eller godis?: godis :)

pizza eller hamburgare?: vet inte riktigt, om de är mcdonalds hamburgare så säger jag pizza, men om de är från värsta goda grillen.. då vet jag fan inte!

tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: tror att det blir nånting :) vill ju ha piercing i naveln.. men jag får se hur de blir. Nån tatuering skulle vara coolt, en ros, eller nåt tecken.
stökigt eller välstädat? (ditt rum): stökigt xD

gungar du på stolen?: mja, ibland

vilken hand håller du gaffeln i?: höger, om jag inte äter med kniv och gaffel, då blir de vänster

gillar du att sjunga?: ÄLSKAR att sjunga

använder du knark?: haha, nej, verkligen inte

kaffe, te eller inget? dricker inget av de, men te luktar alltid så underbart!

tänker du svara nej på den här frågan? Hahha, ja, nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0