5 sanningar om mig

Här är reglerna:
1. Berätta 5 sanningar om dej själv
2. Utmana 5 personer i slutet av ditt inlägg

1. Jag trivs inte i Kärrtorp, däremot trivs jag med vissa i klassen
2. Jag blir nervös när jag ska prata inför klassen, men blir inte alls lika nervös om jag ska sjunga inför en publik på över 100 personer
3. Jag påbörjar väldigt många saker samtidigt, istället för att göra klart en och börja på nästa
4. Jag kan prata oavbrutet eller inte säga ett ord
5. Jag har gjort många dumma misstag men alltid lärt mig efter varje av dom!

Jag utmanar: Maria, Amanddaj, Linda, Denise och Cecilia.

Kommentarer
Postat av: cili

vad är utmaningen? :O

2008-11-19 @ 12:49:14
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0