ändrade planer

Förlåt för raseri inlägget som skrevs för en stund sedan, blev bara så sur när jag hade suttit och fixa toch hämtat länkar från rätt många hemsidor och så bara försvinner allt! Lugnade i alla fall ner mig och sedan tog jag tag i det och gjorde om allt igen :)
Det var inlägget om alla gratissidor som jag gjorde :) tyckte att det var på tiden att jag fixade ett sånt inlägg! :)

Planerna blev ändrade för ikväll, blir bara en lugnt hemmakväll framför datan och TV:n. Saw 5 ska vi se imorgon kväll istället :) och då får vi ju rabatt med CSN korten också ;) passar alldeles utmärkt! :)

Hoppas att ni har/kommer få en underbar lördag kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin bloggdesign! :)

2008-11-08 @ 21:16:18
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0