cocoo!

Sitter i skrivstugan just nu och har precis haft spanska :) gick bra, även fast de var rätt många som var stökiga... första gången jag hörde läraren riktigt sur.. men sånt händer antar jag..?
Imorse var jag riktigt trött, så jag orkade inte fixa mig eller nåt.. men de spelar kanske inte så stor roll x)
Just nu är det lunch, och jag mår sjukt illa och har svinont i huvudet.. men jag tänker inte gå hem! Har bara en lektion kvar och sen kommer pappa och hämtar mig så ska jag få övningsköra :) efter de ska jag åka och simma förmodligen, ska bli riktigt skönt!

Ni har väl inte missat att jag har lagt in en annons till cocoo.se? ;) klicka er in och kika på deras sortiment, det finns sjukt fina smycken! :) tänkte visa lite från deras nyheter senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0