cocoo's nya!

Jag gillar cocoo's smycken :) helt underbart söta och finns något för alla smaker :)
"The cocoo candy collection" var ju helt otroligt och jag förälskade mig i en av glassarna, den vita! Hur gullig var inte den liksom?
Bland de nya smyckerna så finns fler godsaker till "the cocoo candy collection" och även mycket fina läder armband :) se här!

Fler glassar!


Läderarmbanden som liknar de som jag köpte till mig och tommy på Mallorca!


De har även kommit nya peace armband :) men denna gången är det peace and love! ;)
se så underbart fina dom är!


Dessa är ju kanske inte för de allra minsta, men tro mig, sånt har cocoo också ;) titta bara på dessa lyckobjörnar!


Vem skulle inte tacka nej till några av dessa halsband eller armband? Inte jag i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

åh vad mkt fint!

2008-11-05 @ 18:17:05
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0