fort iväg

Nu har jag kommit hem, men jag ska nästan genast springa iväg igen. Finns ingen möjlighet att jag hinner hämta jackan och korten, så det får helt enkelt bli en annan dag! :) kanske imorrn?
Ska i alla fall till mormor och äta, för jag hinner itne fixa något själv känner jag.. och efter de ska jag lämna filmerna och åka till högdalen.. det blir ju en del. Men så är det :)

Ni får ha en bra dag så länge :) kanske skriver mer ikväll om jag orkar.. finns en risk att jag stupar isäng direkt när jag kommer innanför dörren!



Kommentarer
Postat av: cindy

Härlig header, får en att längta till värmen så här i vinterkylan..

2008-11-27 @ 23:38:34
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0