Godnatt!

Ikväll var första gången då jag såg hela Idol avsnitten :) i vanliga fall brukar jag se ett par personer som sjunger och sedan få veta dagen efter vem som åkte ut, men idag tittade jag faktiskt :)
Tyckte att killarna var otroligt duktiga och gjorde mycket bra ifrån sig, har inte alltid varit så med dom! Däremot blev tjejerna en besvikelse... har sett så mycket i Alice, en gnista, men precis som juryn sa så var hon inte riktigt där ikväll. Pappa sa att han hade läst i tidningen att hon hade blivit nerslagen inatt.. om det nu var hon, ja då är det väl förståeligt om hon inte riktigt var närvarandra, så jag är glad att hon är kvar i alla fall. Hon har prestrerat mer än Anna, i alla fall i mina ögon.
Jag tycker nog att det var rätt person som fick lämna Idol idag, känns som att de andra har mer att ge :)

Tycker faktiskt att Idol blir bättre och bättre, trots att det har varit bättre sångare och sångerskor de tidigare åren så får dom till det i år! Jag tror att de mesta beror på juryn :) gillar den mycket bättre än den första, och det kommer jag alltid göra!

Mensvärken har dykt upp igen och jag är trött.. så jag ska lägga mig i sängen och titta på ett One Tree Hill avsnitt, de näst sista på första säsongen :) sen blir det sova för min del!

Skriver mer imorgon :)
Här kommer en liten gonatt bild ^^


Tagen i mitt studentrum i Scotland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0