good night

När jag stod i duschen var det någon som knackade på dörren och öppnade. Rätt som det var drogs draperiet bort och där stod Tommy och sa hej och ville ha en puss :') snacka om att bli överraskad!
Utan att ha sagt ett ord kom han bara hem till mig och har legat och myst med mig framför TV:n hela kvällen :) älskar honom så otroligt mycket! :) han är helt underbar! :)

Just nu är jag sjukt trött och orkar verkligen inte vara uppe längre!
Hade egentligen tänkt lägga upp en outfit och kanske ett vill ha inlägg, men jag känner verkligen att jag måste bädda ner mig i sängen och bara somna!

Jag skriver mer imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har du fått hem ditt pris från petrified in pink?

2008-11-04 @ 17:46:58
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Fredrik *Frisören

Nu kan du se vem som vann tävlingen på min blogg!

2008-11-04 @ 18:14:45
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0