hemma sen en stund tillbaka

Kom hem från Tommy för en liten stund sedan och jag har haft det helt underbart där :)
Igårkväll gick vi till videomix och hyrde en film, Final Destination, den var riktigt bra! :) och sedan såg vi en till film hemma hos honom, The Gravedancers hette den och var också bra :) dock tyckte jag att Final Destination var lite bättre ;)

Somnade rätt sent, efter halv 2 någon gång, men det var ingen fara :) vaknade runt 11 men låg och drog oss i sängen rätt så länge :) sedan gick vi upp och gjorde frukost/lunch tillsammans :) blev omelett med skinka och ost i ^^ gott!

Sedan satt vi och spelade Worms ett tag eller vad de nu hette x) det var rätt kul, när jag äntligen fattade hur man skulle göra! Sedan gick vi ut och plockade äpplen xD Jag tog med lite hem så det ska nog fixas ihop en äppelpaj här någon dag :)

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, och så mycket planer har jag egentligen inte, åtminstone inga speciella planer... ska väl plugga matte ett tag (om jag orkar), titta lite på TV, fixa med bloggen och så :)
Ikväll ska jag titta på Svensson Svensson och Brottskod försvunnen i alla fall :)

Nu är jag grymt törstig, så jag ska gå och pressa lite apelsiner så att jag får mig ett glad juice :) är så underbart med egenpressad apelsinjuice!

Kommentarer
Postat av: Vladislav

Worms* (Flera maskar).

Lawl

2008-11-15 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0