hey

Jag har haft en förjävlig natt! Kunde knappt sova och när jag väl somnade så drömde jag massa sjuka drömmar och vaknade minst en gång i halvtimmen! Åhh hemskt!
När väckarklockan ringde så hade jag fortfarande feber, så det var bara att ta upp telefonen och ringa och sjukanmäla sig och smsa mamma... Efter de försökte jag somna om igen. Det gick, men jag vaknade ett antal gånger...
När jag ahde vaknat för typ tjugonde gången så gav jag upp! Satte på TV:n på MTV för att vakna och för att det inte fanns något annat att titta på.. tröttnade redan efter 2 låtar xD så jag satte i One Tree Hill i dvd:n istället, och sedan dess har jag tittat :) 4 avsnitt har jag hunnit med, sedan kunde jag ju inte sitta och titta längre x)
Tänkte alldeles strax hoppa in i duschen, ser förjävlig ut just nu, och jag vill gärna att Tommy kommer hit ikväll :) vill ju vara lite fin inför honom så det är bäst att jag duschar innan ;)

Beverly Hills började ju som vanligt 15.15 så då är jag bänkad framför TV:n igen ;) that's just it!


Jag längtar efter denna drink, kommer köpa den hela tiden i Thailand ;) Pina Colada no alcohol! :)


Kommentarer
Postat av: ERIK

jag vet, geometri suger ;D



vilken härlig header. är det du som tagit bilden?

2008-11-12 @ 19:29:55
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0