jag lever ;)

Har legat framför TV:n ett par timmar nu och hunnit titta på 3 avsnitt av One Tree Hill, den serien är så underbart bra :) Tänkte ta en paus en liten stund, och det har jag gjort nu :) tycker dock att det är jobbigt att sitta framför datorn... men jag kan ju inte ligga i sängen 10 timmar på raken direkt.. då blir jag ju tokig tillslut! x)
Nu tänkte jag i alla fall titta på Beverly Hills 90210, 3 avsnitt på raken går på TV400 från och med 15.15 ;)
Hoppas ni blev glada över att en låt dök upp här på bloggen igen, har inte laddat upp någon på väldigt länge faktiskt, men nu är det gjort ;)

Have a good day!


Minnen från Scotland :) Damian och Cili i korridoren :)

Kommentarer
Postat av: humorsajten

vad tycker du om våran blogg? :)

2008-11-11 @ 15:31:13
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Vad kul att du är med och tävlar!=)

Trevlig kväll!:)

2008-11-11 @ 19:49:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0