middag, spinning, solning

Nu har jag kommit hem från skolan och hunnit hämta andan!
Om några minuter blir det mat och sedan ska jag möta Cissi vid tunnelbanan och åka till farsta med henne och träna spinning och sedan sola solarium :) Känns skönt att få ha det gjort!
Senare ikväll ska jag försöka leta upp lite info om olika ideologier och fylla i en tabell tills imorrn.. känns stört eftersom att jag inte kan något om ideologier, men jag antar att det är på tiden jag lär mig!
Ikväll ska jag gå coh lägga mig TIDIGT! Är redan trött och sitter och gäspar, och det beror enbart på för lite sömn eftersom att jag har ätit och druckit som jag ska idag :)

Skriver senare ikväll :)


Jag och Cili i sjuan eller åttan tror jag :)

Kommentarer
Postat av: cilipili

oh my god vad länge sen!

tjejmiddagen hos amanda va? :]

vi var såå småå.

fast jag är fortfarande liten plutt!

<3

2008-11-17 @ 17:40:51
URL: http://prill.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Heej! Du var med i min förra tävling så jag tänkte även tipsa om denna som precis startades, denna gången är det en accessoar från Burbery så kika gärna in! :)

Kramar

2008-11-17 @ 19:40:38
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0