Redigeringssida :)

Tommy hade vaknat när jag kom in till rummet och kröp ner brevid honom, men vi låg och myste rätt länge i alla fall :) !
Efter det gick vi upp och åt frukost och sedan skulle han hem och hämta basen och sedan till Niklas, så jag fick kalra mig själv, men jag antar att det går de med :)
Satte på Hancock för ett tag sen, men jag har ju redan sett den, så jag gick in till datorn en stund :)

Gick in och kikade på marias blogg och hon skrev att hon hade redigerat lite bilder på picnik :) Så jag gick in och kollade sidan oc testade jag med :) var riktigt roligt att se hur mycket man kan förändra bilder :) väldigt enkelt var det också och det uppskattar jag! Jag har ju inte Photoshop på datorn utan massa andra redigeringsprogram. Vissa är lite enklare än andra, men vi har en värstingprogram som jag testat att fixa i lite innan, men det var ett par år sedan och jag har aldrig lagt ner någon energi på att lära mig det.. tycker att det är lite för krångligt.. men picnik funkade och var väldigt enkelt! :)
Här kan ni få se en bild jag testade att redigera :D

Före :)


Efter :)


Vad tycker ni? Bra som första försök väl ;)


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ja det är inte omöjligt :)

2008-11-22 @ 18:39:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha, vilken sida???:D

2009-11-26 @ 15:34:27
URL: http://fiffanarturen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0