school

Lunch i skolan just nu, är pyttipanna... en av de rätter som jag inte äter, åtminstone inte skolans eller färdiglagad fryst... det smakar förjävligt rent ut sagt! x)
Har redan hunnit haft 3 lektioner: Svenska, Engelska och Spanska.
På svenskan försökte jag hitta mer information om den norrländska dialekten, vilket verkar vara helt omöjligt -.- det löser sig väl på något sätt antar jag :)

Företagsekonomin är inställd idag, så jag slutar 14.25 :) riktigt skönt! Får väl förmodligen veta när jag ska ha mitt utvecklingssamtal också, kan ju vara bra eftersom att dem startar på onsdag xD mina mentorer är förjävligt sega alltså x) helt stört!

Förövrigt så är skolans datorer sjukt sega... tar typ 10 minuter att logga in nästan -.- väldigt jobbigt då man jobbar väldigt mycket med datorerna, men det går väl inte att göra något åt antar jag.. så det är väl bara att stå ut! :)

Hade ingen feber imorse när jag vaknade, så tillslut lyckades jag pallra mig upp ur sängen, var ju rätt seg och tunnelbanan var försenad och gjorde så att jag missade den andra tunnelbanan.. så jag kom cirka 20 minuter försent.. är de längsta jag kommit försent i alla fall.. men nån gång ska väl vara den första!

Den här bilden gillar jag riktigt mycket :) det roliga är att jag är HELT osminkad! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0