shopping med emelie

God morgon!
Jag är uppe med tuppen ;) njae, inte riktigt kanske.. men men!
Inatt kollade jag alltså på filmen "Härmed förklarar jag er Chuck & Larry", den var superrolig och jag satt där och skrattade för mig själv xD En riktigt sevärd film i alla fall tycker jag :)
Efter det blev det en liten snabbstädning i rummet, tog bort alla kläder osv.. så att jag skulle slippa gå upp tidigare idag :)

Sedan sov jag underbart hela natten, fram tills att jag vaknade av att jag själv nyser... strax före 10 xD men jag skulle ju ändå upp 10, så det gör ju inte så jätte mycket.. men ändå liksom, vakna av att man nyser xD?
Har i alla fall gått upp nu och pressat egen apelsin juice :) jag är ju sån människa som har svårt att äta på morgonen, men att ta något att dricka brukar funka för de mesta :) och det gör det nu också! ;)
Tänkte alldeles strax gå och klä på mig och sminka mig lite grann :) ska ju shoppa hela långa dagen! Så lite fin måste jag ju vara ;) annars kommer jag lessna på att se mig själv i spegeln xD

Så vad ska jag leta efter då..? Ja inte direkt något speciellt vad jag vet.. ska försöka hitta på ett par julklappar då farfar vill ha en önskelista av mig :) vi ska ju till thailand och inte fira jul hemma med släkten, så jag hade ställt in mig på att inte få några julklappar i år, därför har det varit jääätte svårt att komma på något!
Jag menar, det ska ju vara någon sak, inte pengar eller presentkort, det ska vara något som dom "lätt" kan hitta, inte något som bara kan köpas på internet osv osv..
Tror i alla fall att jag har bestämt mig på att önska mig första Simple Plan skivan, för den kom innan jag började lyssna på bandet, så den har jag inte. Skulle verkligen vilja ha hela samlingen av favoritbandet! Fick ju senaste skivan av dom i födelsedagspresent i våras, men de gör väl inget? Hellre de än presentkort väl? Jag kan ju skriva båda, så får dom välja själva :)
Men jag tänkte att Emelie säkert har några idéer också, så jag kan ju kika lite medans vi är ute och shoppar! ;)

Fotade en dagens igår kväll innan jag gick till Tommy, ska försöka få upp den innan jag åker.. men ajg vet inte riktigt om jag hinner.. ska ju gå om 20 minuter och jag sitter här i linne och shorts som jag har sovit i xD
Men men, det kommer upp så småning om i alla fall! :)

Ha en bra dag!


Emelie

Kommentarer
Postat av: Olle Blom

Ja nu börjar julstressen...

Tips, här köpte jag en del julklappar förra året: http://www.tomtentipsar.se massa bra tips på julklappar i olika prisklasser osv. Dom verkar inte ha uppdaterat än i år, jag hoppas det kommer...

2008-11-02 @ 12:04:05
Postat av: Nitania

Svar: Vill du hemskt gärna vara med vännen, så kan vi ordna det ändå - du kan tipsa om tävlingen genom att skriva ett inlägg om den här på din blogg - låna min bild =)

2008-11-02 @ 12:47:52
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Nitania

Hej! Ett tips till dig! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

2008-11-02 @ 14:47:13
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0