städning

Pappa fick ett telefonsamtal när vi var påväg att fixa allt, och det visade sig att vårt nya bord och nya stolar hade kommit, så det var bara att sätta sig i bilen igen och åka till nacka forum och hämta de :)
Mormor fick komma upp och hjälpa oss att fixa, annars hade vi aldrig hunnit så mycket!
Vi har dammsugit hela lägenheten, dammat, torkat en del golv, strykit kläder, packat upp stolarna, fixat långbordet till imorrn och plockat undan och fixat!
Pappa försökte även laga min säng, som förövrigt gått sönder lite (a), förstår inte riktigt hur.. då benen höll på att lossna xD men det finns väl någon förklaring antar jag :) än så länge verkar de som att han fixade det i alla fall!
Det hade ju inte trillat ihop, men de var vinglig.. så man vet ju aldrig :)
Har tittat på Idol nu, och tror att jag ska fortsätta en liten stund, men ögonlocken börjar trilla ner nu, och det är ju inte så konsigt då jag har varit uppe sent VARJE dag den här veckan... Ska ju upp och jobba imorrn, så jag ska upp vid 9 - halv 10, så det är lika bra att lägga sig tidigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0