sunday

Blev bio ikväll trots allt :) precis när jag skulle åka iväg och sola ringde tommy och sa att vi kunde gå i alla fall x) den ungen kna då aldrig bestämma sig :) men men inget att haka upp sig på! :)
Vi såg Saw 5 med 3 andra söta grabbar ;) jag tycker att den var helt underbart bra! Helt klart sevärd! Så alla ni som inte har sett Saw 5 måste alltså göra det ;) annars går ni verkligen miste om något! :)
Sitter och tittar på Hemma bäst nu på 4an, men eftersom att de typ är reklam med nyheter och grejer så satte jag mig en snabbis vid datorn :) tänkte att jag kunde passa på att uppdatera här och så ;)

Hoppas ni haft en lyckad helg, för det har jag! Även fast jag gått och blivit sjuk... får se om jag verkligen går till skolan imorrn, känns som att det inte riktigt kommer funka, men jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0