tack!

Nu är jag hemma och kan bara ta det lugnt :)
Egentligen kom jag hem för över en halvtimme sedan, men en postavi låg i brevlådan och jag var så nyfiken att jag sprang iväg på en gång och hämtade ut mitt paket (a)
Detta låg i:



Jag vann det på Sara's blogg för en vecka sedan och jag är superlycklig! :D
Jag har inte hunnit testa något utan bara tittat lite närmare på extreme velvet foundation, och den är ju lite för mörk och gul på mig, precis som i stort sätt alla foundations är, så den ska jag ge till mamma när hon fyller år :)
den enda foudation som jag har hittat som passar mig är i.d. 's mineralfoundation ;) då den inte är så täckade men ändå jämnar ut och piggar upp mitt lilla ansikte :) därför ska jag använda mitt presentkort på kicks och även önska mig de så att jag kan köpa en ny sån, för min lär väl ta slut så småningom.. haft den i flera år xD kanske inte är de bästa, men den funkar skitbra fortfarande, så varför slänga?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo jag tyckte faktiskt synd om mig själv då också.. haha :) <3

2008-11-06 @ 16:08:38
URL: http://mmariua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0