today!

Nu har jag varit hemma ett par timmar :) fick ju som sagt ett paket idag, och det var mycket roligt! :D
Passade på att göra fattiga riddare till mellanmål när jag kom hem, för jag var verkligen hungrig! :)
Har tittat lite på Project Runway och TopModel, men jag orkade inte se de sista xD

Om en liten stund så ska jag ställa mig i duschen och senare ikväll ska jag mamma och pappa åka till solakuten i farsta och sola :) åker ju till thailand i början av vecka 51, och jag tänker INTE bränna mig den här gången, så därför förbereder jag mig redan nu genom att få en grund, alltså en solbränna redan nu :)
Tänker smörja mig denna gången, för att absolut inte bränna mig! Brukar dock inte bärnna mig i solarium, men det är säkrast att lägga på lite solskyddsfaktor ;) förhoppningsvis så behöver jag bara göra det första gången också :)

Annars ska jag väl inte göra så mycket ikväll, bara ta det lugnt och kanske plugga lite :)


Mellanmål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0