tonight

Nu har jag hunnit vara hemma i cirka 20 minuter, var ju och solade solarium förut och det var riktigt skönt! Blev äntligen varm (har frysit hela dagen!) så det var underbart! ;)
Nu ser man ordentligt att jag har fått färg, till och med pappa såg att min mage var brun! Min pappa brukar alltid säga att jag är blek som ett lakan eller något liknande... Så nu är jag STOLT brun! ;)

Under dagen har jag ju bara mått bättre och bättre, fram tills för några timmar sedan då huvudvärken startade igen och jag började snora som en galning.. inte roligt att vara försyld!
Hoppas att det går över tills imorrn, annars får jag väl stanna hemma, är inte mer än det liksom, måste ju ändå ta hand om mig och min kropp i första hand! :) så är det bara!

Nej, nu måste jag renskriva det jag har kladdat ner på samhällsuppgiften och sedan söka vidare efter information osv :) måste bli klart ikväll, absolut senast imorrn! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0