torsdag

Om en halvtimme så ska jag knalla iväg till tunnelbanan, åka en station coh sedan ta bussen till högdalen, tränar ju småbarnen i simning ikväll, precis som jag gör alla torsdagar :)
Ska väl inte bli världens roligaste eftersom att jag har huvudvärk, men just nu pallar jag inte bry mig, får ju ändå pengar för det :) får ju allt efter jul förmodligen så då får jag en början till sparpengar ifall jag åker till Mallorca under sommaren :) kan vara bra att ha ;) eller hur?

Jag har varit dålig på att publicera outfits den här veckan, har nämligen tagit korten, men inte riktigt hunnit med att skriva ihop ett inlägg :) så formodligen kommer allihopa inom en snar framtid!

Imorgon börjar jag som vanligt men har sidan en lång håltimme och sist men inte minst idrott. På håltimmen tänkte jag försöka börja med samhälls uppgiften, får se om jag orkar bara x)
Imorgon kväll så ska jag vara med tommy och det ska bli underbart! :) ska förmodligen titta på en film eller nåt ;)
Har inget planerat inför lördag, blir väl kanske bara att ta de lugnt ett tag med tommy och så :)
På söndag så ska jag trääna core med mamma och sedan simma med både mamma och pappa x) dom är alltid så sega, så jag lär väl simma dubbelt, men men x) det är ju i alla fall något sällskap!


En bild på mig ifårn slutet av förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0