Tur Malin!

Vilken tur jag hade idag! :)
Dragkedjan på jackan hade ju gått sönder och man måste ju gå och byta hela då.. så jag och mamma tänkte lämna in den till en skräddare.. men man vet ju aldrig hur mycket det kan kosta.. så det var ju inte det roligaste precis.
Men vi bestämde oss för att gå till Stadium först för att kolla med dom, det var ju ändå där jag köpte jackan! Och det visade sig att dom tog emot den och skulle lämna den till deras egna skräddare imorrn så skulle det ta upp till 3 arbetsdagar, allt GRATIS!
Så dom ringer någon gång under veckan så får jag komma och hämta den :) himla bra att det går så fort eftersom att det är mer än en decimeter snö ute och temperaturen ligger på minus :) mysigt är det i alla fall!

När vi var i farsta lämnade jag även in lite foton som ska framkallas :) blev 37 st och det skulle kosta 109kr, inte alls dyrt tycker jag :) en riktigt lyckad "shopping" dag med andra ord ;)

När vi kom hem satte vi på filmen Indiana Jones :) har bara hunnit se halva ännu, för alla blev hungriga och mamma och pappa började laga mat istället, men än så länge verkar den vara hur bra som helst!

Ikväll blir det plugg :) företagsekonomi! Ska slippa sitta uppe imorrn efter kabaréen tänkte jag :) sen får vi ju se om det verkligen blir prov på tisdag, men vi får då hoppas det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0