underbart!

Har ju som sagt idrott i skolan och det var faktiskt riktigt roligt idag, konstigt nog x)
Har börjat komma igång med lite inlägg nu :) kan behövas eftersom att det inte kommer uppdateras efter 6 tiden idag ungefär :) tommy kommer ju hit då och jag tänker ägna ALL uppmärksamhet till honom :)
Men ni kommer få tillräckligt mycket att läsa och titta på innan, så don't worry ;) haha!

Kommer nog lägga in ett till Gillar/Ogillar inlägg :) har hänt för mycket bra för att låta bli ;) sen tyckte ju Kelly att jag kunde lägga in min vinst i "Gillar" kategorin ;) och hon har såå rätt!

Det kommer även komma upp 2 outfits inlägg till och ett inlägg i skönhets kategorin, där har jag ju bara publicerat ett enda inlägg x)

Nu blir de till att sätta lite fart, för snart ska jag börja hjälpa pappa med maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0