sommaren!

Förlåt för inlägget innan, men min skola har gått för långt, över gränsen så jag är rätt så förbannad. Men dock har mamma och pappa hjälpt mig och komma på en lösning som förmodligen ska få allt och funka igen, och gör det inte de, ja då vetefan asså...

Så, nu till något helt annat!
Inatt sov jag inte alls bra... var uppe ett par gånger av att jag fick kvälningar och var påväg att spy... Efter en tid lyckades jag i alla fall somna och mådde faktiskt rätt bra när jag vaknade. Jag hade ju bestämt mig för att gå till skolan och det gjorde jag också :) Hade matte som vanligt och sedan samhälle, gick ovanligt bra på den lektionen! Efter det var de lunch, och jag tror aldrig att jag har smakat vidrigare mat innan, det gjorde i alla fall så att jag började må illa igen och var påväg att spy... och sedan dess har jag mått illa! Med jämna mellanrum får jag kväljningar och springer till toan, men nehej då, inte spyr jag inte! Sjukt värre!
Pga detta så går jag inte på simningen ikväll, känner helt enkelt att det inte kommer funka! Så jag tänker försöka vila upp mig en del, blogga ett tag och kika runt på bloggar, sedan ska jag lägga mig i sängen och kolla på några One Tree Hill avsnitt ;) ovanligt va? Haha!

Hoppas att eran dag har varit grymt mycket bättre än min :)


Jag längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0