godmorgon

God morgon :)
Jag vaknade redan vid 9 imorse för att mamma och pappa höll på att stöka omkring, men efter mycket om och men kunde jag i alla fall somna om och vaknade inte förrän kvart över 11 :)
SKönt att få lite sömn i alla fall x) ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll i alla fall!

Förra året vid den här tidpunkten åt jag järntabletter, för jag var otroligt trött och hade ingen ork till någonting! Sedan när jag sov dygnet runt på jullovet så slutade jag med dom för jag ville inte "bli beroende" av att äta dom.. bara ta till när det behövdes!
Tror faktiskt att jag ska göra samma sak nu, att börja äta dom idag och fortsätta till nån gång efter thailand :) är alltid bra att äta järn/vitamin tillskott, och dessa innehåller båda! :)
Är ju positivt att jag blir piggare och får i mig vitaminer som jag ska ;)

Juste! Det är ju första advent idag :) här hemma firar vi det inte eftersom att vi åker bort senare, så det har inte blivit så mycket julstämning, men det är ingen fara faktiskt :) Jag har fått mina lussebullar och ändå lite paket och saker nu innan och ska få tillbringa 3 veckor i solen och shoppa loss, så jag mår bra i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0