i'm happy!

Har varit hemma ett par timmar nu och ätit middag och tittat på One Tree Hill :)
Ringde nyss Tommy och försökte övertala honom att vara med mig i helgen och det slutade med att han ville att jag skulle komma över till honom och sova där idag :D blev otroligt glad faktiskt!
Så jag ska hem till älsklingen om en timme ungefär :) ska bli helt underbart! <3 Skulle vilja ha något roligt att överraska honom med, men jag vet inte riktigt vad det skulle kunna vara, får väl bli en annan gång antar jag x)
Jag är helt slut förövrigt och vill sova, men jag tror att jag ska kolla på ett sista One Tree Hill avsnitt innan jag går, istället för att sitta här framför datorn! :)

Imorgon är det skola, med matte prov på morgonen.. är inte direkt glad över det.. kommer få hålla på med matte från 8.00 till 11.10 eller nåt sånt -.- det suger!
Sen är det bara som vanligt.. och efter skolan måste jag stanna en halv timme innan utvecklingssamtalet börjar.. och sedan är det simningen på kvällen.. allt blir väl som det blir antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0