tisdag

Har varit hemma i ett par timmar, men har knappt hunnit göra någonting.
Satt ju knappt vid datorn igår och det verkar som att alla bloggerskor har skrivit cirka 10 inlägg igår, så just nu sitter jag och tar igen lite x) Har precis ätit också, skönt att få god mat i sig :)
Om en stund kommer jag ta en paus från datorn och lägga mig framför TV:n och titta på ett One Tree Hill avsnitt och senare blir det House och kanske Ugly Betty :)

Idag i skolan så löste sig det mesta! Biträdande rektorn var med vår klass hela dagen och plötsligt så funkade både historian, samhällskunskapen och vikarien på företagsekonomin :) snacka om att smöra in sig hos biträdande rektorn bara för att få stilpoäng eller nåt xD
Men men, lärarna uppmärksammade att jag itne fattade ett skit på historian och samhällskunskapen och vips så fick jag allt förklarat och nu så funkade det :D är riktigt stolt!

Här får ni en fin bild från Venezuela och titta på och för att jag ska göra er avundsjuka! För jag ska nämligen åka till Thailand om exakt 28 dagar :) planet lyfter idag 23.55, fast om 28 dagar dåra ;) fast vi kommer ju inte fram förrän dagen efter :) resan tar ju 10½ timmar.. men det ska jga fixa :) var ju likadant till Venezuela, och nu har jag ju min underbara MP4 ;)
Anledningen att jag tar en bild från Venezuela är att jag inte har någon digital bild från när vi var i Thailand, borde väl scanna in några kanske ;)
Här är i alla fall bilden :) är från första morgonen i Venezuela och vi gick ner till stranden :) så jag tog kort på mamma och pappa i soluppgången :) Gillar bilden faktiskt, riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0