filmkväll med tommy :)

Igår var jag ju som sagt med Tommy :) mysigt mysigt! Vi tog moppen upp till videomix för att hyra film :)
Gissa vem som var där? :P Simon W i min klass x) tillsammans med en av mina gamla kompisar Rydelius xD
Jag fattade ingenting xD men men, presenterade Simon och Tommy för varandra i alla fall och pratade en stund med honom :) sedan började han och Rydelius fjanta sig och jag och tommy hittade filmen som skulle tas med hem :) det blev Saw 4 :)
Läsk godis och chips till filmen :) och den var hur bra som helst! Precis som jag förväntade mig att den skulle vara!

Idag vaknade vi vid 1 ungefär :) så jag har verkligen fått sova ut! :) sedan har vi legat framför TV:n och bara tagit det lugnt och så :) fixade lite lunch tillsammans och bara tagit det lugnt :)

För ungefär 45 minuter så tog Tommy moppen upp till Niklas, för dom skulle repa med bandet, så just nu är jag själv i lägenheten :) mamma och pappa skulle till farsta en sväng, kanske köpa ett par cyklop som vi ska ha med till thailand ;)
Är rätt skönt att de inte är någon här hemma faktiskt :) för då får jag mycket gjort!
Har redan hunnit städa ordning i rummet och nu sitter jag ju bara framför datan och tar det lugnt :)
Just nu krånglar bloggen väldigt mycket, så det är svårt att överhuvudtaget skriva ett inlägg, någon som har samma problem?
Aja, jag får hoppas att det löser sig snart, för jag vill lägga in lite bilder och annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0