Know me better?

Vad heter du? Malin
I mellannamn? Anna Maria
Vart bor du? Tallkrogen
Trivs du där? Ja
Brukar du läsa horoskop? Ja
Har du körkort? Nej, men jag har börjat övningsköra
Vad spenderar du dina pengar på? Shopping och annat :)

Brukar du bli för full? Nej, har aldrig varit full
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? Ja
Bläck eller blyerts? Blyerts i skolan annars bläck
Mc donald's eller burger king? Beror på :)
Är du allergisk mot något? Ja, marsvin, katter, hästar och förmodligen något färgämne som finns i Ahlgrens Bilar
Äger du ett busskort? Japp, terminskort PLUS
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön
Nästa mål i ditt liv? Klara av den här terminen och få bra betyg i Matte A och Företagsekonomi A
Vad såg du senast på tv? Tror de var Lida som gick på TV:n i lördags, annars kommer jag inte ihåg
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Malin"
Vem ringde dig senast? Pappa
Vad sa den som ringde? Att jag skulle ringa farfar för att fråga om företagen
Antal timmar sömn inatt? 6½ kanske..?
Sov du ensam? Nej, med Tommy <3

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Tommy <3
Såg dig gråta: Saga och Scotty
Fick dig att gråta: Sandra, hon sjöng så otroligt fint
Du gick på bio med: Tommy, Niklas, Joel och deras kompis Tim
Senaste personen du gick på stan med? Varväl förmodligen Saga eller mamma :)
Skällde på dig? Pappa
Skickade ett e-mail till dig: Betties galleria


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
Bråkat med ditt husdjur? ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? ja
Tagit droger? nej
Vad är du mest rädd för? Att bli lämnad ensam av alla jag känner
Vilka kläder sover du i? T-shirt och trosor eller naken
Vart vill du gifta dig? ingen aning
Vad hatar du verkligen? typ inget.. eller jo, en lärare
Har du varit kär? Ja
Kört du bil? Ja
Har du ett jobb? Ja
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja, men när jag sitter vid datorn så vill jag hellre vara själv
Är du ett hälsofreak? Nej


STUFF

Är du ensam nu? Nej, sitter i skrivstugan i skolan
Vill du gifta dig? Kanske
Vill du ha barn? Kanske


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit: Ja, sandra sjöng så otroligt fint på kabaréen igår!
Köpt någonting? Godis ;)
Varit sjuk? Nej
Sjungit? Ja
Velat säga till några att du älskar dem? Ja
Träffat nån ny person? Nej
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Ja


SENASTE

Låt du hörde: One - Simple Plan
Sak du stal: har inte stulit något, förutom typ godis säkert när man var typ 5 år..

Senaste människa du slog: Vet inte
Senaste bussresan: Till landet antar jag
Senaste du krama? Sebastian x)

FÖRSTA
Första bästa kompis: Antar att det var Linnea
Första jobb: Konsum liljeholmen
Första inhandlade skiva: Förmodligen Britney Spears eller Westlife sist vi var i Thailand
Första piercing/tatuering: Öronen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0