500

Har inte gjort så mycket under dagen, bara tagit det lugnt :)
Har tittat runt på lite bloggar, men eftersom många är i stockholm och inte har tillgång till internet så har inte så många skrivit på senaste tiden, men de är ju förståligt! :)

Föresten, det här mitt 500:de inlägg :) tänk vad mycket jag har skrivit, helt sjukt egentligen!
Men jag är glad att jag skaffade bloggen :)

Har funderat länge på om jag ska ta bort dom första inläggen som skrevs under en tid som jag inte mådde bra, men ajg har kommit fram till att dom får vara kvar!
Behövde ju bloggen i det läget, och det var ju trots allt därför jag började blogga, den där tiden var en stor för mig, och på något sätt så är det en del av mig. De som känner mig i verkligheten vet ju vad jag gick igenom, och de som inte gör de.. ja ni får en inblick till svåra stunder i mitt liv helt enkelt.

En sak är säker: Utan Tommy och utan min UNDERBARA vänner som ställde upp under den tiden, så skulle jag inte orkat, det är jag säker på. Så därför är jag otroligt tacksam över att så många fanns där vid min sida! Människor som jag egentligen inte var med så mycket, och jag hade ingen aning om att dom betydde mycket för mig.
Men sånt där visar sig ju, för vilka fanns där i vått och torrt?
Ni vet vilka ni är! :)


Bilden har ingenting med inlägget att göra egentligen.
En bild från pjäsen Basil Mus som jag spelade för 4 år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0