back on track

Nu är det redan söndag, herre gud vad helgerna går fort! Dock har jag ju nästan hela dagen kvar.. men ändå!

Igår följde jag som sagt med Tommys familj upp till färila för att fira att hans farbror fyllde 50! Hade det jätte mysigt och trevligt hela dagen, och det känns som jag ätit för en hel veckan xD hahah!
Det tog 4 timmar upp och lite mer än 3 timmar hem, gick ju fortare påvägen hem på grund av att vi åkte vid kvart i 12 och inte var hemma förrän vid 3 inatt...
Jag sov inte så länge som jag borde gjort, men jag får lägga mig tidigare ikväll helt enkelt!

Just nu sitter jag hemma hos tommy och har precis gjort i ordning mig :) och om ett tag kommer jag få ett sms av Jessica där hon skriver att hon kommit fram ;)
Då ska jag gå till tunnelbanan och möta upp henne så åker vi till nordiska muséet tillsammans ;) är ju chokladfestival där den här helgen :) och både jag och Jessica är stora chokladälskare!

När vi känner att vi har smaskat tillräckligt mycket choklad så åker vi väl hem och då måste jag plugga lite grann :) ska skriva på min novell!
Kommer skippa musikalen idag, måste plugga och sova tidigt, annars kommer jag inte orka med den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0