cecilia :)

Nu hr jag kommit hem :) ganska sent för att vara fredag tycker jag.. men det är ingen fara med mig! :)
Idol audition gick riktigt bra kändes det som, och jag är riktigt nöjd med min insats! Hoppas riktigt mycket att jag går vidare faktiskt :) skulle kännas så enormt underbart!

Efter min audition så åkte jag hem till mormor :) skulle ju ändå inte göra något speciellt under eftermiddagen, så då är det alltid trevligt att få gå dit och prata av sig, spela lite kort, kanske äta något gott osv :)
Idag spelade vi kort, åt egenlagad äppelkompott och hemmagjorda mördegskakor :) gott gott!
Hon frågade vad jag hade fått för lunch, och jag sa att det var vegetarisk buffé så jag åt inte, då blev hon jätte paff och frågade om vi inte fick något kött? Nej, sa jag, på fredagar har vi alltid vegetariskt. Hon blev sur och sa att det inte var klokt, så hon sa att hon alltid kan ha mat till mig på fredagar om jag vill så kan jag komma dit varje fredag efter skolan :) ^^ det tyckte jag var fett sött!

Nu har jag tänt ett gelé ljus som luktar gott :) för att skapa lite mysig stämning till ikväll då Jessica, Tommy, Niklas, Jacob, Johannes, Samuel och Patrik kommer över :) vi ska ju titta på en skräckis, så det ska bli najs!

Tänkte slänga in en outfit och lite vill ha :) kommer nog bli några inlägg nu innan alla kommer :) det tänker jag ta mig tid till, har verkligen saknat att blogga de senaste dagarna, har ju inte hunnit med så mycket...
Hoppas ni blir glada också ;)

Btw, cissi kom till skolan idag en snabbis :) jag fick tillbaka min bok och fick låna en oth säsong av henne ^^ så sött så!
Så nu tänker jag lägga in en bild på oss :) Vill dock varna, det var innan en pjäs och vi skulle spela horor..
Men men, sånt är alltid kul, right ;)



Baby i miss you

Kommentarer
Postat av: cilipili

hahaha 7an var ju bäst!

herregud så vi ser ut.. hahaha :)



jag saknar dig också vännen <3

2008-10-25 @ 23:54:45
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0