en lista

Jag avslutar den här kvällen med en lista :)


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Blåa Acne jeans, grått linne, grå stickad tjocktröja och svarta boots
Vad använder du just nu för skor:  boots eller gympaskor
Favoritfärg på kläder: svart, grått, vinrött etc. etc.

Senaste person som
Sov i din säng:
 Jag och Tommy :)
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Tommy :)
Du gick på bio med: Tommy :)
Du gick på stan med: Mamma, farsta dock, men men
Skällde på dig: hm.. ingen aning :S

Senaste
Låt du hörde:
Saga - Snow Fell
Film du såg: Saw 2
Mat du åt: Potatis gratäng och hamburgerkött
Kram: Mamma
Puss: Tommy :)
Fest:  Insparken
Känslan: hm.. att jag inte var så smart och struntade i sh läxorna?
Ilska: När vi var tvugna att börja mer än 1 timme tidigare för att vi skulle ha matte prov, och vi skulle itne få någon kompensation... de löste sig dock, så vi får kompensation imorrn!
Resa: Mallorca i somras :)
Glädje: När tommy la upp en jätte gammal bild på mig på msn :$
Dröm: Haha, tommy vet :)
Boken du läste: Just nu läser jag Röda Vita Rosen, senaste som ajg läste ut var Tyskungen
Personen du träffade: Mamma och pappa som sitter i vardagsrummet x)
Personen du pratade i telefon med: Tommy :)
Personen du fick sms av: Mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: never eaten it!
Gången du var utomhus: När jag var påväg hem från skolan x)
Gången du sov: Inatt :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Fredags :)
Saken du köpte: Tjocktröja och strumpor (om man bortser från godis)

Om dig

Namn: Malin
Ålder: 16
Smeknamn: MauluN,
Syskon: None, om ni vill veta mer kan ni läsa mitt inlägg om Barncancer fonden
Sysselsättning: Pluggar, gymnasium
Bra egenskaper: Omtänksam, står för vad jag tycker
Dåliga egenskaper: Kan ibland vara lättirriterad
Linje/klass: Sam-ekonomi SP1B
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 39

Favorit

Färg: svart och röd
Mat: Tacos
Låt: Har massor :) men jag får nog säga The kooks - Sway och Metallica - Fade to black
Just nu: Ska gå och lägga mig. innan ringa och säga gonatt till Tommy :)
Ämne: Företagsekonomi och Spanska
Plagg: Diesel jeans :)
Skor: Mina gamla Puma och gamla kilklackarna
Drink: Strawberry Daiquiris (stavning?)
Ställe: Hos tommy eller hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0