evening

Fortfarande fel på alla lampor i lägenheten, dom bara blinkar och blinkar.. snart kommer huvudsäkringen gå... kanske inte den här veckan.. men snart!

Maten blev hur god som helst, precis osm jag visste ;)
Har läst igenom alla favoritbloggarna nu och känner att jag har "tagit igen" allt som jag missade igår x)
Just nu funderar jag på att sätta igång en film, men jag tror ärligt talat att jag avstår från det. Är ju CSI Miami ikväll vid 10 tiden, så jag tror jag väntar tills dess ;)

Annars har det väl inte hänt så mycket.. har bara tagit det lugnt, och jag ska bara fortsätta göra det :) !
Kommer slänga in en låt under kvällen i alla fall :) och möjligtvis lite fler inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0