farsta

Nu har jag precis kommit hem från farsta :) fick med mig en del hem som jag ska visa senare!
Ibland går man ju flera timmar och inte hittar någonting, och ibland tar det bara ett par minuter!
Jag och mamma passade även på att ta en fika, hur gott som helst var det! :)

Snart ska jag plocka undan i rummet och dammsuga det :) är det sista rummet som är kvar att fixa i ordning och tur är väl det! ;) sedan blir det väl en dusch, för jag orkade inte det innan farsta x)

Ikväll ska jag väl träffa tommy hoppas jag :) har ju inte träffats på ett tag nu, men det är förståeligt!
Sedan ska jag väl fixa mitt engelska tal också :) hoppas det går bra! Annars dör jag... nästan i alla fall x)



Bild: Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0