god morgon everyone!

Nu sitter jag här, när jag nästan precis har vaknat, även fast jag borde göra annat... så typiskt mig x)
Vaknade typ 10 minuter tidigare för att telefonen ringde, men som tur var så svarade mamma så jag slapp springa upp ^^
Har hunnit få i mig lite frukost, det känns bra! Även fast jag nu nästan mår illa... det är ju inte lika bra -.-

Kom på att jag hade glömt att skicka novellen till min mail... måste ju ha den i skolan så jag kan skicka till min svenska lärare :) men nu är det fixat i alla fall, och det känns bra!

Om cirka en kvart ska jag gå, för att hinna ta tunnelbanan som går om lite mindre än en halvtimme :) kommer hinna i alla fall :)

Nu ska jag gå och sminka mig och fixa det sista :) jag skriver väl mer senare :) antingen i skolan eller när jag kommer hem :) ska i alla fall försöka uppdatera så snabbt som möjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0