god morgon

Vaknade tidigt, redan innan 10  : /  de känns ju inte sådär superkul när jag var vaken till typ 3... men men, det löser sig väl antar jag :) det var helt omöjligt att somna om i alla fall, och då är de likabra att vakna ordentligt!
Försökte vakna till liv genom att sätta på TV:n och börja läsa en tidning.. men jag lyckades inte så bra, för jag tröttnade på att läsa, och på TV:n fanns inget kul.. så jag gick och hämtade bärbara datorn istället :) och självklart så är MTV på i bakrunden :) annars skulle de bli för tråkigt xD
Loggade in på msn för en liten stund sen, och av någon konstig anledning så var väldigt många inloggade redan.. men men, jag är bara glad :) då har jag ju några att prata med ;)

Hörde nyss en otroligt bra låt på MTV, så den kommer upp på bloggen om en stund :)

Föresten, vad tycker ni om den nya designen? :) vill gärna höra era åsikter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0